mijn dag alleen op Ca Savio - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu mijn dag alleen op Ca Savio - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu

mijn dag alleen op Ca Savio

Door: mimi

Blijf op de hoogte en volg Ton en Mimi

16 Juli 2015 | Italië, Cavallino

15 juli

tja het zal je maar gebeuren: alleen op de camping en dan uitchecks en iedereen wil om 10.00 uurvweg en iedereen wil er ook eerder in dan 15.00 uur in.
Dat gaat niet als je de accomodatie netjes en schoon wilt aanbieden. Gisteren was ik om 13.30 uur klaar en heb toen een uurtje pauze genomen om te eten, te douchen en bij te komen.
Het inchecken gen ik om 14.45 uur begonnen en half vijf was iedereen binnen. Ik dacht: dat is mooi. Maar dat was fout gedacht.
Een airco deed het niet en dus moest ik technisch verstand gebruiken. Dat is erg moeilijk voor mij, want dat heb ik niet. Gelukkig was ik met Ton aan het skypen en heeft hij mijj een werklijstje kunnen geven. En ja het is me gelukt: de aircokaart van de campibg deed het niet. Gelukkig maar.

vandaag had ik slechts de volgende technische problemen:
kapotte koelkast
2 kapotte afstandsbedieningen van de airco's
kapotte wc
het bookings programma wilde niet openen
klachten ivm overlast gasten
onverwachte uitchecks
vies achtergelaten mobile home

Maar lekker en gezellig gegeten bij Jan en Francis

en nu even een limoncello en dan naar bed na een welbestede dag

  • 17 Juli 2015 - 19:25

    Marja:

    Nou, nou, als ik dit zo lees heb je hard moeten werken.
    Onverwachte uitcheck en vuil achtergelaten mobile: lekker!!
    Hou de moed erin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Cavallino

Venetie, Italië

Werken in Italië

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2015

We zijn thuis

01 Oktober 2015

de afbouw

17 September 2015

dagje Venetie

13 September 2015

de laatste weken

19 Augustus 2015

het duurt wel een beetje lang
Ton en Mimi

Actief sinds 06 April 2015
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 10551

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

13 April 2015 - 01 Oktober 2015

Venetie, Italië

Landen bezocht: