het is hoogseizoen - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu het is hoogseizoen - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu

het is hoogseizoen

Door: mimi

Blijf op de hoogte en volg Ton en Mimi

22 Juli 2015 | Italië, Cavallino

22 juli 2015

Vorige week was Ton in Oldemarkt voor de begrafenis van Alie van Sluis. Hectiek hier voor mij ivm alle technische mankementen. Een paar heb ik over mezelf afgehaald: ik heb de batterijen verkeerd in de afstansbediening van de airco gedaan. Tja en dan doen ze het niet. En ik had nog zo zorgvuldig de batterijen eruit gehaald. Stress!!!!!

Het is nu ook alweer een week heet en vochtig: dus wat je drinkt,stroomt er via je porien ook bijna direct weer uit.
afgelopen zaterdag was het gigantisch druk met wissels: Ton deed de tenten en is daar bijna 3 keer van de hitte onderuit gegaan. Gelukkig kon hij in een Mobile Home even bijkomen in de koelte van de airco

Iedere gast koopt nu ook een aircocard van de camping en die blijken er nietgenoeg te zijn. Dus worden wij iedere keer gebeld of wij nog kaarten van de gasten hebben. Die leveren wij in, dus nee due hebben we niet. Je wordt er wel erg flauw van als je zaterdagavond om 22.30 uur voor de ziveelste keer gebeld wordt of je nog kaarten hebt. Ook zijn d3 gasten not-amused dat er geen kaarten meer zijn, dus ook dat krijgen wij over ons heen.
De gasten hebben groot gelijk, maar soms ben je even moe van dit soort dingen.

daarnaast heeft de camping niet voldoende capaciteit voor de ekectra en daardoor zijn er meerdere stroomstoringen per dag: als je d3 airco aan hebt,kun je niet je waterkoker gebruiken of de magnetron. De mobiles kunnen dat wel aan, maar het electra net van de camping niet.

Op ditmoment hebben we dus even een grote dip vwb de motivatie van het werk: 7dagen per week, 24 uur per dag in deze hitte en deze omstandigheden: ik zou wel thuis willen zijn.

Maar: het komt wel goed jochie ..............

groetjes aan iedereen die ons volgt.

leuk om ook de reacties te lezen

• 22 Juli 2015 - 11:04

Hans:

Hoi Mimi & Ton,

Keep up the good work!
    Volgens mij mogen al die zeurpieten blij zijn met jullie.
    Hier gaat alles weer veel beter.

Wilde jullie alleen een hart onder de riem steken.

Groetjes van,
    Hans

• 22 Juli 2015 - 21:54

Ron:

Het is dan wel een gedoe...en ook hard aanpakken. Maar naar het hoogseizoen, komt ook wel het laagseizoen.
    Lieve groet,
    Ron