ons verblijf klaar - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu ons verblijf klaar - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu

ons verblijf klaar

Door: mimi

Blijf op de hoogte en volg Ton en Mimi

04 Mei 2015 | Italië, Cavallino

Maandag 4 mei

vandaag de partytent opgezet: garage voor de motoren

Gisteren de hele dag bezig geweest met het klaarmaken van ons woonverblijf MET schuur achter de keuken. Ton heeft de koelkastdeur omgezet, water aangesloten en een vlonder gelegd en natuurlijk meerdere lichtpunten aangebracht.
We zitten er nu luxe bij. Vandaag planten bakken gehaald en geraniums. En dan ook nog het kruidentuintje van Vincent aanleggen.

We zitten wel de hele dag in de schaduw, maar misschien is dat wel fijn binnenkort. In onze slaapkamer hebben we airco.

Afgelopen weekend 9 gasten gekregen, waarvan er 1 zondag kwam i.p.v. zaterdag en een ander is helemaal niet op komen dagen. Wel vervelend, want je zit te wachten en kunt ook 's nachts uit bed worden geveld. Dat is anders als op Le Pianacce: daar liet de nachtwaker de mensen zien waar ze heen moesten. Hier wordt je wakker gebeld.

De mensen die niet zijn gekomen: hadden autopech gehad en naar huis teruggegaan. Door navraag van ROAN zijn we daar achter gekomen op maandagmorgen.

Vrijdag was 10 minuten voor de gasten kwamen, de nieuwe Mobile aangesloten op gas,water en electra. Stressen voor de mannen,die dat werkmoesten doen, Onze Ben was geweldig: de italianen werken niet op 1 mei De Dag van de Arbeid, dus lieten ons zitten met de ellende. MAAR WIJHEBBEN BEN!!!!!!!!

Skypen gaat ook goed met onze mobiele wifi. Gelukkig maar, dan kunnnen we morgen Kim felicteren met haar 30ste verjaardag.
Heel jammer dat we er niet zijn, maar kunnen wel even elkaar zien.

En ook Martin Lodder is morgen jarig: ook van harte Martin en bedankt voor de tip over het brood. We gaan binnenkort er naar op zoek. Hebben er nog geen tijd voor gehad. We moeten de genoemde supermarkten nog vinden.

Ik ga proberen foto's bij te voegenvanaf mijn tablet. Of het lukt? Afwachten.

En Roos en Arien zijn druk met hun nieuwe huis in Zwolle: we volgen het via de whatsapp. Ziet er allemaal goed uit.

En nu koffie.

• 05 Mei 2015 - 11:31

Martin:

Hoi Mimi en Ton, bedankt voor jullie felicitaties. Jullie uiteraard van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Kim. Zal wel vreemd zijn om daar niet bij te zijn, maar des te leuker zal het zijn om effe naar huis te gaan als jullie oma en opa worden. Hoop echt voor jullie dat dat lukt. Veel plezier gewenst daar in Italia en tot later. Groetjes.