moederdag op ca savio - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu moederdag op ca savio - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu

moederdag op ca savio

Door: mimi

Blijf op de hoogte en volg Ton en Mimi

10 Mei 2015 | Italië, Cavallino

10 mei 2015

Vanmorgen mocht ik wat langer blijven liggen. Ton maakte het ontbijt en de meiden hadden allebei voor een mooi cadeautje gezorgd. Perfecte planning, echter...... We zijn in Italie en de werktelefoon ging: de mensen voor de terrassen van de mobiles waren er en of we konden komen. Ze hadden vrijdag zullen komen, maar dat was niet gebeurd.
Ton was al aangekleed en ging er heen: twee bulgaren, die alleen bulgaars spraken. Lekker handig, maar Ton is er uitgekomen en de mannen zijn aan het werk gefaan. Toe moesten we gauw ontbijten, want ik had receptieuur.
Een wat kort ontbijt, maar met een croissant, verse sinaasappelsap, meloen en een kopje koffie.

Ton was not amused over deze onverrwachte gebeurtenis, maar ja het hoort bij het werk. Ook was hij wat stijf in de rug en slecht geslapen.

Ik heb netjes de huishoudelijke dingen gedaan: voortent geveegd, was gedaan, bed verschoond en rommel opgeruimd. Zelfs het dekbed gelucht, zoals een nette huisvrouw betaamd.

Ton heeft nog een zonnedoek geplaatst bij een mobile en zijn kinderfietsenschema vervolmaakt.

Na een eenvoudige lunch en een middagdutje gaan we een ritje met de motor maken.

Vanavond de planning tot augustus op papier zetten en dan klaar voor Venetie. Het is de bedoeling dat we daar morgen gaan kijken.

Een verslag daarvan volgt de volgende keer, denk ik.

In mijn vorige verslag heb ik ook foto's geplaatst. Zijn die ook werkelijk te zien of ........?
Ik weet nog niet hoe ik dat kan controleren. Leerpunt voor de komende weken.

Volgende week donderdagmorgen moeten we verschijnen op de bijeenkomst met de manager: Signor Marco della Puppa. Dat schijnt een luistersessie te zijn. Ook daarover later meer.

Zonnige groeten aan iedereen die ons volgt.