wat is wifi bijzonder - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu wat is wifi bijzonder - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu

wat is wifi bijzonder

Door: mimi

Blijf op de hoogte en volg Ton en Mimi

29 April 2015 | Italië, Cavallino

Doe ik moeite om met allerlei hulpmiddelen op mij tablet internetverbinding te krijgen, doet het het niet. Ben ik een spelletje aan het doen, heb ik zomasr verbinding zonder apparaten xtra. Wij digibeten snappen er niets van.

maar dan toch maar even bijkletsen.
afgelopen zondag hebben Ton en ik , zonder ruzie, een zeer grote voortent opgezet bij onze Adria caravan.
Vrijdag gaan we daar heen verhuizen. Vandaag hebben we obze inventaris gekregen en Ton gaat proberen stromend water te realiseren. De leiding ligt er, dus het zal wel lukken.

We hebben vandaag alle mobiles ingericht. Nu is het wachten op aansluiting van water en electriciteit, dan klopt alles voor zaterdag.

Zondag en maandag gaan we onze eigen stek in orde maken. Ton heeft 11 gaspitten tot zijn beschikking, dus een rijsttafel zit er wel in.

Volgende week gaan we mer de tenten beginnen.

Tot nu toe liggen we op schema.

Op afstand moeten we de verhuizing van Roos en Arien volgen naar Zwolle. Ze hebben vandaag de sleutel gekregen.
En onze Kim wordt dinsdag 30 jaar!!!!!!!
Het pakje is onderweg.

De kampwinkel is nu ook open en gelukkig verkopen ze daar lekkere broodjes. Het Italiaanse brood is niet te eten en lekker volkoren brood kennen ze al helemaal niet.

Tot nu toe is het vooral werken geweest. We kunnen dus niets over de omgeving vertellen. Hopen daar binnenkort meer over te weten.

Ik denk geregeld aan Nederland en ontwikkelingen ij verschillendemensen in onze nabije omgeving. Dan is Italie wel ver weg, maar het zij zo.

Iedereen veel liefs van ons uit Italie

• 30 April 2015 - 15:40

Lia En Martin:

Hoi Mimi en Ton, goed om te lezen dat alles goed gaat en dat jullie op schema liggen. Wij menen ons trouwens te herinneren dat sommige supermarkten in Italië wel brood hebben wat op ons volkorenbrood lijkt. Volgens ons Coop, IN's Mercato, Famila, e.d. We weten natuurlijk niet wat er bij jullie in de buurt zit. Misschien toch de moeite waard om eens te gaan zoeken. Groetjes.