Ca Savio - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu Ca Savio - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu

Ca Savio

Door: Mimi

Blijf op de hoogte en volg Ton en Mimi

25 April 2015 | Nederland, Oldemarkt

Ca Savio:
We zijn nu alweer een week op camping Ca Savio. De reis erheen verliep voorspoedig: op sommige plekken waren er wegwerkzaamheden waardoor we korte files hadden. We zijn 1 keer gestopt op een parkeerplaats op de autobaan: veel chinezen en vieze toiletten. Het klopt dus, we zijn in Italië.

Op de camping zijn we heel hartelijk ontvangen door de receptie en ook waren Wilfred en Karin er om ons welkom te heten en in te werken.
We hebben tijdelijk onze intrek genomen in MH 14, die woonklaar was gemaakt voor ons door Wilfred en Karin: een luxe.

De camping is groot, maar komt niet massaal over. Wel heel rustig op dit moment.
We hebben geen receptietent, maar een werkhok met plastic gordijntjes met alle 15 operators op een overdekte plek. Dus we hebben ook geen echte plek om de gasten uitgebreid te ontvangen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat werken.

We hebben afgelopen week de accommodaties schoongemaakt voor de gasten van 25 april: ik de binnenkant, Ton de buitenkant.
Het werkoverleg is afgeschaft: gaf teveel discussie en gedoe. Ton doet nu wat Mimi zegt ( over het algemeen gebeurd dit ook wel)

We zijn tig keer gestoord door mensen van de airco, boilers, de camping en natuurlijk ook door ROAN zelf. Alles op een prettige manier, maar het kost wel tijd. EN DUS DE PLANNING LOOPT ALTIJD IN DE WAR!!!!!

Ook onze collega's Frances en Jan van Go4camp zijn inmiddels gearriveerd en zijn leuke lui en hebben al 3 jaar ervaring op deze camping. Prettig voor ons dus.

Ondertussen heb ik even pauze gehad, want onze eerste gasten zijn aangekomen. Duitsers die de camping al kennen en 4 weken blijven. Hadden voorkeur voor een bepaalde mobile. Die hebben ze ook, maar wilden het liefst een nieuwe of een ander nummer. Eind van het verhaal: ze blijven in het eerste aangegeven nummer. Op zich prettige mensen en BIJNA onze planning in de war.

Ook ondertussen van groen shirt naar wit shirt gewisseld en wachten op de volgende gast: familie van de eerste!

Het weer is hier goed, af en toe regen gehad, de temperatuur is ongeveer 19 graden en redelijk zonnig. Volgende week heftige regen verwacht. Als alles goed loopt, gaan we morgen onze eigen stek inrichten want vrijdag moeten we uit onze mobile zijn.

Tot nu toe veel plezier, soms erg moe van het werken, waardeloos Italiaans brood en keiharde matrassen. Maar het gaat hier prima, ook met onze mobiele Wi-Fi-installatie van WIND.