weer terug op Ca Savio - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu weer terug op Ca Savio - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu

weer terug op Ca Savio

Door: mimi

Blijf op de hoogte en volg Ton en Mimi

20 Juni 2015 | Italië, Cavallino

20 juni 2015
We zijn weer terug van weggeweest. Waarschijnlijk heeft niemand ons gemist dankzij onze waarnemers van ROAN.
We zijn maandagavond 8 juni om 20.00 uur van de camping weggereden om onze kleinzoon te gaan bewonderen. Kim was al druk doende vanaf zondagmiddag 13.30 uur en uiteindelijk is Ben dinsdagmorgen om 00.30 uur geboren. Een wolk van een kleinzoon na een hele zware bevalling.

Om half tien waren we in het ziekenhuis in Zwolle om hen te bewonderen.
GEWELDIG!!!!!!

Vanuit ROAN was de vervanging binnen 2 uur geregeld en wisten we dus heel snel dat we weg konden. Alle collega's hartelijk dank voor deze medewerking.

Thuis was ook een drukke week: meerdere bezoekjes aan de nieuwe familie, nieuwe woning van Roos en Arien bewonderd, nog gebbqed met Roos en Arien. Bij Tietsje op bezoek geweest in Wolvega en thuis wat klussen gedaan.
Sjack en Aedske zijn nog gezellig langs geweest en toen zijn we dinsdagmorgen om 7.00 uur weer naar Italue gereden. Een overnachting in Zirl in Oostenrijk en toen woensdag om 14.00 uur weer op de camping. De overdracht geregeld en toen weer aan het werk.

Nu zullen we de komende maanden de ontwikkelingen moeten volgen via whatsapp en skype.

Na anderhalve week 'opa- en omaverlof' op 17 juni weer terug op camping Ca'Savio. Onze collega's van Go4Tent hadden onze voortent versiert met ballonnen en vlaggetjes. Hartstikke leuk.

Ca'Savio, 20 juni
Het weer is momenteel niet denderend voor vakantiegangers, maar wel om te werken.

Vandaag hebben we 4 vertrekken en 11 aankomsten.
ik ga dus aan het werk. Ton is al druk bezig: heeft gasten uitgecheckt om 7.15 uur.

  • 20 Juni 2015 - 19:36

    Gerrie Helsdingen:

    Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon. Geweldig dat jullie er zo snel waren. Wel jammer dat je de eerste maanden van hem niet van dichtbij kunt meemaken, maar dat moet je maar van de winter inhalen.
    Nogmaals gefeliciteerd en nog een goede tijd daar.
    Groetjes.

  • 27 Juni 2015 - 11:53

    Hans Griffioen:

    Dag Ton & Mimi,

    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon!!
    Het was een lichtpuntje, hij heeft zelfs de naam van mijn vader.
    Heb een kaartje gehad van Kim & Vincent en ben nu een kaartje voor Ben aan het schrijven.

    Ben de laatste weken een beetje van de wereld geweest en ben nu aan het terugkrabbelen.
    Haalde op 16-06 een virus binnen, die al mijn bestanden besmette.
    Mijn externe back-up was aangesloten, dus ook de bestanden daarop waren besmet.
    Gelukkig stonden er nog wat gegevens in de Cloud, maar die kon ik niet bereiken.
    Afgelopen donderdag kreeg ik van Belgacom (de Belgische KPN) eindelijk een link waarmee ik die bestanden kon vinden.
    Nu staat 80% van mijn bestanden weer op mijn nieuwe computer.
    Nog veel werk, maar blij met wat ik nog heb.
    Mijn verontschuldiging voor dit nare nieuws.

    Hopelijk gaat het verder goed met jullie en hebben jullie fijne contacten met jullie kleinzoon en zijn ouders.

    Groetjes van,
    Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Cavallino

Venetie, Italië

Werken in Italië

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2015

We zijn thuis

01 Oktober 2015

de afbouw

17 September 2015

dagje Venetie

13 September 2015

de laatste weken

19 Augustus 2015

het duurt wel een beetje lang
Ton en Mimi

Actief sinds 06 April 2015
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 10550

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

13 April 2015 - 01 Oktober 2015

Venetie, Italië

Landen bezocht: