de vertrekdag - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu de vertrekdag - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu

de vertrekdag

Door: mimi

Blijf op de hoogte en volg Ton en Mimi

13 April 2015 | Nederland, Oldemarkt

Zittend aan de koffie en aan de keukentafel, hebben we de taken verdeeld voor vandaag. Dit natuurlijk aan de hand van het zeer gedetailleerde werklijstje van Ton.
De laatste info mailtjes zijn verstuurd, de kaarten geschreven, de vaste telefoon opgezegd en na de koffie : aan de schoonmaak.

vannacht gaan we met de auto en aanhanger weg. Als het mij lujt, zal ik nog een foto plaatsen van het geheel.


Ik meld me weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oldemarkt

Venetie, Italië

Werken in Italië

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2015

We zijn thuis

01 Oktober 2015

de afbouw

17 September 2015

dagje Venetie

13 September 2015

de laatste weken

19 Augustus 2015

het duurt wel een beetje lang
Ton en Mimi

Actief sinds 06 April 2015
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 10541

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

13 April 2015 - 01 Oktober 2015

Venetie, Italië

Landen bezocht: