de afbouw - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu de afbouw - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu

de afbouw

Door: mimi

Blijf op de hoogte en volg Ton en Mimi

01 Oktober 2015 | Italië, Cavallino

Ca Savio, 1 oktober 2015

We zitten alweer enige tijd in mobile home 1. Afgelopen zondag is de laatstegast vertrokken en in een snel tempo verdwijnen ook de voorzieningen en gisteren vertrokken de laatste toeristen met hun eigen camper of caravan. De receptie is al dichtgeplakt en voor de rest zijn er alleen nog enkele beheerders en afbouwmensen aanwezig.

Het weer is ook minder: het is 20 graden en we hebben ' s morgens en ' s avonds het kacheltje aan.

Afgelopen maandag hebhen we een toertocht met de motor gemaakt naar de Dolomieten: een prachtige dag en een prachtige rit. Voor mij een extra reden om niet,weer naar Ca Savio terug te willen: alles is hier vlak en plat en de hele regio is alleen maar toeristen en toeristisch. Nu dat allemaal weg is, bijft er bijna niets over.

We gaan vandaag en morgen de laatste accommodaties afbouwen, doorlopen op mankementen en de eindrapportage maken voor de overdracht. Ook gaan we onze mobile boeken voor de terugweg: we willen een paar dagen aan de Bodensee staan. Dit als korte vakantie, voordat het leven in Oldemarkt weer gaat beginnen.

Voor degene die het nog niet helemaal goed begrepen hebben:
we hebben de afgelopen maanden GEWERKT voor de mensen die vakantie hebben. WIJ hadden GEEN vakantie.

Waar ik me op verheug: een wiener schitzel met frites, gemischter salat und ein grosses bier.

Volgende week woensdag hopen we om 8.00 uur hier weg te rijden.

mimi

• 04 Oktober 2015 - 19:42

Ron:

Nog een paar dagen, dan zit het erop. Ik kan me voorstellen dat jullie graag weer naar Nederland willen. Goede reis voor straks, lekker genieten aan de Bodensee. (en van de Sdhnitzel met einer super grosses bier.)

Liefs Ron

• 06 Oktober 2015 - 14:42

Marja:

Lieve Ton en Mimi,

Bedankt voor jullie verhalen uit Italië. Zo konden wij toch een beetje op de hoogte blijven. Skypen is ook een hele vooruitgang maar ik kijk ernaar uit om jullie gewoon weer in het "echt " te zien.
    Fijne vakantie en een goede reis terug naar huis

Groetjes Marja