Huisje tuintje..... my home is my castle - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu Huisje tuintje..... my home is my castle - Reisverslag uit Cavallino, Italië van Ton en Mimi - WaarBenJij.nu

Huisje tuintje..... my home is my castle

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton en Mimi

01 Juni 2015 | Italië, Cavallino

We hebben al laten zien dat wij onze 'leefplek' hebben opgebouwd. 'Leefplek' is vakjargon onder beheerders van touroperators. Waarmee bedoeld wordt je onderkomen voor het seizoen op de camping.
Hier geven we een foto-impressie van ons verblijf op het personeelsterrein. Bijna alle beheerders wonen daar. Maar ook de crue van de animatie en het seizoenpersoneel van de camping. Het gaat al gauw om 30 mensen.....van alle nationaliteiten. Wij hebben het geluk, omdat we achteraan staan, heel veel ruimte te hebben. Bovendien hebben we een reusachtige caravan met toilet, airco en een joekel van een voortent van Roan ter beschikking gekregen. Zo groot dat we een kantoortje konden inrichten voor alle planning, administratie, sleutelregistratie, in- en outchecks, kinderfietsuitgifte, boekhouding..(jaja...dat komt er allemaal bij kijken en niet zo weinig ook). Wat helemaal mooi is dat onze caravan op een sanitaire hotspot staat. Er is dus elektra, riolering en watertoevoer. Het was een beetje knutselen maar we hebben daarom stromend water en een afvoer (wasbakje geknutseld). Alleen douchen doen we op camping. Kan wel in de caravan maar is behoorlijk krap.
Onze collega's van GoForCamp (onderdeel van Roan) Jan en Francis staan tegenover ons en daar hebben we heel goed contact mee. Leuke lui en ze staan hier voor het vierde seizoen. Hun ervaring is voor ons goud waard.

Nu over de foto's. Nou, die laten zien dat we een heuse woon-eetkeuken in de voortent hebben met alle voorzieningen waarin je met gemak voor/met 6 mensen lekker kunt koken en eten...en drinken. De woonplek en natuurlijk Jan en Francis.

• 05 Juni 2015 - 16:38

Gert Den Adel:

Hai Ton en Mimi. Zo te zien hebben jullie het dik voor elkaar, ziet er echt compleet en bovenal gezellig uit. Echt een mooie leef- en werkplek. Om jaloers op te worden.

• 06 Juni 2015 - 10:08

Hans:

Ciao Ton & Mimi,

Eindelijk gevonden en een beetje tijd, tussen de aangiften, om eens te reageren.
    Al de verslagen gelezen en een beetje jaloers. Maar ook met veel respect voor al het werk en geregel.
    Het ziet er prima uit.
    Het moet toch vreemd zijn zo lang uit de omgeving waar je jaren aan gebouwd hebt.
    Leuk om in nieuwe situaties in jullie eigen stijl de weg te vinden.

Wens jullie veel plezier, maar ook sterkte met al de ontwikkelingen op het thuisfront.

Groetjes van,
    Hans